< Skip to ContentSkip to Navigation
Home Actueel Noorderpoort en Webhelp starten gezamenlijk werk-leertraject

Noorderpoort en Webhelp starten gezamenlijk werk-leertraject

06 maart 2020

Op donderdag 12 maart geven Webhelp en Noorderpoort het officiële startsein voor een gezamenlijk werk-leertraject voor mbo-studenten. Zo'n tien studenten startten eind februari met de BBL-opleiding Contactcenter medewerker niveau 3 bij Noorderpoort.
 
Intensief en persoonlijk werk-leertraject
De studenten zijn minimaal voor de duur van hun opleiding in dienst van Webhelp. Daar volgen zij een intensieve, persoonlijke en praktijkgerichte training, waarna ze vervolgens aan de slag kunnen als contactcenter medewerker op een inbound telefonische klantenservice, met de mogelijkheid om dit uit te breiden naar social media. Daarnaast volgen de studenten één dag per week lessen bij Noorderpoort.

Na succesvolle afronding van de opleiding kunnen studenten doorstromen naar een mbo-opleiding op niveau 4. Ook biedt Webhelp voldoende doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de geschiktheid en capaciteiten van de student.
 
Ondersteunen van ontwikkeling en versterken van de arbeidsmarkt
Webhelp is specialist op het gebied van klantcontact. Zij verzorgen het klantcontact voor grote bedrijven in de verzekeringswereld, telecom, energie, en de bankensector. Noorderpoort is één van de grootste ROC's in Noord-Nederland met locaties in de provincie Groningen en Assen. Met dit BBL-traject trachten zij concreet arbeidsperspectief te creëren voor de deelnemende studenten en tevens in te spelen op de toenemende vraag naar Contactcenter medewerkers op de arbeidsmarkt.

Thema: persbericht

BusAdm-Buitenzijde-0008.jpg

Business & Administratie

Hora Siccamasingel 177
9721 HE Groningen

Terug naar boven